Galerie
Fotografii produse
Daca ati ajuns pe acest site, cu siguranta aveti nevoie de serviciile unui fotograf profesionist pentru realizarea unor fotografii de produs care sa capteze atentia potentialilor cumparatori.
In categoriile fotografiilor de produs prezentate in meniul site-ului (alimente/food, cosmetice, electronice…), gasiti postate diferite variante de fotografii care sa va indrume catre fotografia de produs dorita de dvs.
Produsele din fotografii pot fi incadrate de un fundal alb, negru, rosu sau alta culoare, pot fi decupate (fundal perfect alb), produsele pot avea un fundal natural (lemn, bumbac, bambus…), pot fi asezate pe sticla alba, neagra, oglinda, plexiglass, catifea s.a.
Trebuie sa alegeti un unghi optim din care sa fie facuta fotografia astfel incat calitatile produsului sa fie cel mai bine evidentiate (perpendicular pe suprafata produsului, de sus in jos, de jos in sus, lateral…). Fundalul si unghiul potrivit pentru fotografierea produsului, separat sau impreuna pot crea umbre sau reflexii care pot fi accentuate sau eliminate.
Pentru evidentierea anumitor parti ale produsului (marca, producatorul, originea, diferite caracteristici…) se pot utiliza diferite tehnici: zone foarte bine focalizate, zone evidentiate folosind lumina cu intensitate, focalizare sau culoare diferite de lumina normala din fotografie.
Toate detaliile prezentate mai sus sunt la alegerea dvs. si este bine si indicat sa desemnati o persoana cu putere de decizie, care sa hotarasca, sa organizeze, sa urmareasca desfasurarea sedintei foto si sa aprobe fotografiile finale. Va rugam sa luati in considerare ca produsele alese pentru fotografia de produs, trebuie sa fie noi, fara defecte (zgarieturi, deformari…), daca este cazul cu ambalaj original, fara etichete (pret, timbru, dispozitive antifurt…), curatate de praf, scame, urme de maini sau de utilizare. Numarul produselor fotografiate in unitatea de timp (ex. 1 ora), stabilesc costul unei fotografii. Avand in vedere toate aceste elemente de detaliu, atat fotograful cat si clientul, vor colabora eficient si avantajos pentru ambele parti, rezultatul final fiind o fotografie de calitate care sa vanda produsul.