Despre fotografierea produselor vintage Fotografiile produselor vintage se adreseaza celor care au activitate de productie sau vanzare a produselor vintage si doresc sa prezinte fotografiile profesionale ale acestor produse in campaniile de marketing, promovarea produselor pe web site-uri, in pliante, cataloage, afise s.a. Ce inseamna cuvantul “vintage”. Aceste cuvant a patruns relativ recent in limba romana, el semnificand o vechime inaintata unui obiect: ceva foarte vechi, invechit, cu aer foarte vechi. “Vintage” nu poate fi sinonim cu termenul “retro” si nici cu “antic”, perioada la care face referire acest termen fiind situata intre cele doua. Produsele vintage sunt fotografiate in studiouri foto bine dotate deoarece aceste produse au un aspect special, vechi dar foarte elaborat, potentialul client fiind sensibil la forma de prezentare a acestui produs, a culorilor, accesoriilor imbatranite, decorului s.a. Fotograful trebuie sa evidentieze varsta inaintata a materialelor prin tehnici speciale care combina luminile focalizate cu umbrele si cu claritatea detaliilor produsului vintage. Fotografierea produselor vintage este una dintre cele mai frumoase dar si dificile parti din fotografia de produs, deoarece necesita multa creativitate, inspiratie, atentie, dotare tehnica. Fotograful de vintage trebuie inteleaga si sa adune intr-o imagine, viziunea si conceptia creatorului despre arta si moda secolului in […]