Despre fotografierea produselor vintage
Fotografiile produselor vintage se adreseaza celor care au activitate de productie sau vanzare a produselor vintage si doresc sa prezinte fotografiile profesionale ale acestor produse in campaniile de marketing, promovarea produselor pe web site-uri, in pliante, cataloage, afise s.a.
Ce inseamna cuvantul “vintage”. Aceste cuvant a patruns relativ recent in limba romana, el semnificand o vechime inaintata unui obiect: ceva foarte vechi, invechit, cu aer foarte vechi. “Vintage” nu poate fi sinonim cu termenul “retro” si nici cu “antic”, perioada la care face referire acest termen fiind situata intre cele doua.
Produsele vintage sunt fotografiate in studiouri foto bine dotate deoarece aceste produse au un aspect special, vechi dar foarte elaborat, potentialul client fiind sensibil la forma de prezentare a acestui produs, a culorilor, accesoriilor imbatranite, decorului s.a. Fotograful trebuie sa evidentieze varsta inaintata a materialelor prin tehnici speciale care combina luminile focalizate cu umbrele si cu claritatea detaliilor produsului vintage.
Fotografierea produselor vintage este una dintre cele mai frumoase dar si dificile parti din fotografia de produs, deoarece necesita multa creativitate, inspiratie, atentie, dotare tehnica. Fotograful de vintage trebuie inteleaga si sa adune intr-o imagine, viziunea si conceptia creatorului despre arta si moda secolului in care a fost produs, sa gaseasca elementul care diferentiaza si evidentiaza varsta produsului in fata potentialului client.
Fotograful de vintage trebuie sa accentueze caracteristicile pe care fiecare dintre noi le urmarim la cumpararea unor produse vintage, cateva dintre particularitatile care diferentiaza aspectul si prezentarea acestor tipuri de produse sunt:
– crearea unei lumini cat mai interesante si avantajoasa pentru produsele fotografiate dar care sa reproduca intocmai culoarea, textura si detaliile produsului vintage
– compozitia, cadrul si unghiurile din care se fotografiaza trebuie sa fie cat mai atipice dar care sa puna in evidenta valoarea produsului si detaliile alterate de timp;
– fotografia de produse vintage trebuie sa puna in valoare atat valoarea, vechimea si tinuta artistica a produsului, cat si stilul anilor in care a fost produs, dar si valoarea creatorului prin care acesta s-a facut cunoscut;
– procesarea / editarea imaginilor trebuie sa fie cat mai putin vizibila dar sa accentueze caracterul vechi al produsului din fotografie;
Cele enumerate mai sus, impreuna cu multe alte detalii urmarite in studioul foto de fotograful de vintage, conduc spre realizarea unei fotografii care sa puna in valoare in primul rand produsul invechit si in plan secundar decorul si accesoriile vremii, determinand potentialul client sa isi doreasca si sa achizitioneze produsul vintage prezentat in fotografie.
Multi pot spune ca nu este complicata fotografierea unui produs vintage, insa cel mai bun mod de a va convinge de importanta celor de mai sus, este sa incercati singuri sa fotografiati cateva produse si sa comparati rezultatele alaturand fotografia realizata de dvs. cu o fotografie executata de un fotograf profesionist. Nu uitati! Nu aparatul face pozele, ci fotograful!
Totusi, daca nu aveti indemanarea necesara, va lipseste talentul, timpul sau dotarea tehnica (lumini, obiective, aparate foto), este indicat sa apelati la serviciile unui fotograf profesionist care sa va ofere exact fotografiile pe care le doriti pentru produsele comercializate de firma dvs.
Solicitati chiar acum o sedinta foto pentru fotografierea produselor vintage. O fotografie profesionista cu un produs vintage, frumos decorata si inspirat luminata va fi perfect potrivita cu calitatea inalta a site-ului dvs. Concurenta este deja cu un pas inaintea dvs., are prezentari inspirate cu fotografii de produs atractive si bine realizate.
Oferiti afacerii dvs. o imagine perfecta, mentineti afacerea dvs. in cea mai buna forma prezentand clientilor dvs. produsele sau serviciile in cea mai buna lumina!
Fotografie-de-produs.ro va pune la dispozitie in Bucuresti, studio foto si fotograf profesionist pentru fotografierea produselor alimentare, sedinte foto pentru fotografii produse alimentare, sau pentru un fotograf ceasuri.